ENDERS Plinski žar Boston Pro 3 R Turbo
Vklučno z dostavo Več podrobnosti
V košarici
- močke (npr. ponev, kamen za peko pice, pripomoček za peko piščanca)
- prostorna rešetka za peko iz visokokakovostne litine: vel. 62 x 43 cm
- spodnja omarica z vratci
- pod žar lahko varno shranite 11-kg plinsko jeklenko (jeklenka ni sestavni del ponudbe)
- vključno z regulatorjem plinskega tlaka in priključno cevjo za plin
- odstranljiva posodica za prestrezanje tekočine za preprosto čiščenje
- 4 vrtljiva kolesca za lažje premikanje
- mere (z zaprtim pokrovom in razprtima stranskima policama): 136 x 56 x 118 cm (Š x G x V)
- masa: 42 kg
Spoštovani kupci, pri oglaševanju izdelka v letaku in na spletu je prišlo do napake za kar se vam iskreno opravičujemo. Pri oglaševanju je bila uporabljena napačna fotografija izdelka. V prodaji je plinski žar katerega fotografija je sedaj vidna na spletu.
Izdelki iz POSEBNE PONUDBE, ki trgovine popestrijo 2-krat tedensko, so v omejenih količinah na voljo od navedenega datuma do razprodaje zalog. Če bodo ti izdelki že prvi dan razprodani, vas vljudno prosimo za razumevanje. Izdelke je mogoče kupiti samo v količinah, običajnih za gospodinjstva. Tekstilni izdelki in čevlji morda niso dobavljivi v vseh velikostih oz. številkah. Slike so simbolične in pri nekaterih izdelkih vključujejo dekoracijo ali predlog za serviranje. Cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo za izdelke brez dekoracijskih dodatkov. Pridržujemo si pravico do tehničnih in vizualnih sprememb.
Podrobnosti garancije
3 LETA GARANCIJE
Garancijski list
Pošiljanje v popravilo
Več storitev
Gastrohteh Servis Brezovica pri Mirni 30, SI 8233 Mirna 00386 31678913 gastroteh@siol.net
(Opomba: izdelek fizično ni na voljo v trgovini.)
Naročilo in plačilo
Izdelek preprosto naročite in plačate na spletni strani HOFER dostava ali ga kot običajno plačate pri blagajni in s postopkom naročila nadaljujete na spletu.
Dostava
Izdelek bo na vaš dom brezplačno dostavljen v 7 delovnih dneh po dnevu uspešno zaključenega naročila.
Ob prejemu izdelka prosimo preglejte zunanjost pošiljke v prisotnosti voznika za morebitne poškodbe. V primeru vidne poškodbe embalaže blago vseeno prevzemite in naredite zapisnik z voznikom.
Pošiljk ni potrebno odpirati ob navzočnosti voznika, saj imate 7 dni časa, da pošiljko odprete in preverite ali je z blagom vse v redu. Za reklamacijo skritih (notranjih) poškodb imate 7 dni časa, da podate reklamacijo. Ob prijavi škode nam posredujte slike embalaže (notranje in zunanje), poškodbo artikla ter dostavne nalepke. Originalne embalaže na zavrzite do konca postopka.