Opozarjamo, da se s predvajanjem videoposnetka podatki posredujejo zadevnemu ponudniku storitev. Dodatne informacije o tem lahko najdete v naši Politiki zasebnosti.
Količina: {{cartEntry.qty}}
{% for variant in cartEntry.entryVariantsSelected %}
{{variant}}{% if !loop.last %}, {% endif %}
{% endfor %}
{% if cartEntry.relatedServices.length %}
{% for service in cartEntry.relatedServices %}{% if loop.first %}+ {% else %}, {% endif %}{{service.name}}{% endfor %}
{% endif %}
{% endif %}
{% endfor %}
{{ "Prikazanih je {0} od {1} izdelkov"|replace('\{0\}', miniCartItems, 'g')|replace('\{1\}', totalUnitCount, 'g') }}
{% if bottlesRule.bottles.length %}
{% for bottle in bottlesRule.bottles %}
{% set imgSrc = "/apps/aldi/settings/wcm/designs/images/" + bottle + ".svg" %}
{{imgSrc|img('', '', '8', '')}}
{% endfor %}
{{ "Če želite dokončati naročilo, dodajte vsaj {0} ali več steklenic."|replace('\{0\}',bottlesRule.neededBottles, 'g') }}Nakup vina
{% endif %}
{% if promotion %}
{{promotion.message}}
{% endif %}
{% endif %}
Sprememba naročila
Dokončaj spremembo
Ali ste prepričani, da želite spremeniti naročilo?
Če želite spremeniti svoje naročilo, bo to začasno vrnjeno v vašo košarico.
Lahko spreminjate količine, dodajate ali odstranite izdelke in znova dokončate naročilo.
Spremembo lahko kadar koli zaključite in ohranite svoje naročilo, kot je bilo prej.
Vaša trenutna košarica bo shranjena in vam bo po spremembi ponovno na voljo.
Časovna omejitev spremembe naročila je potekla
Vaša seja je potekla
Vaša seja bo kmalu potekla
Kmalu zaključite spremembe, sicer bodo zavržene.
Dodano v košarico
Ne pozabite - v vaši košarici so še vedno izdelki.
Strošek dostave
Z uporabo orodja za samodejno izpolnjevanje podatkov soglašate z našo Politiko zasebnosti.
Kako vam lahko pomagamo?
Kako poteka vračilo kupnine, če naročilo prekličem oz. izdelek vrnem v roku za vračilo?
Ko bo izdelek uspešno dostavljen na naslov pošiljatelja, bodo sodelavci v Oddelku za informacije in pomoč strankam sprožili postopek vračila kupnine in vas o zaključenem postopku tudi obvestili. Če ste izdelek plačali v spletni trgovini, bo denar avtomatsko vrnjen na transakcijski račun, s katerega je bil denar trgan ob spletnem nakupu. Tudi če ste izdelek kupili v trgovini, vam denar lahko nakažemo na transakcijski račun, ki nam ga posredujete po elektronski pošti ali pa vam denar po zaključku postopka vračila izplačajo v katerikoli trgovini HOFER ob predložitvi računa in 16-mestne kode naročila.
E-poštni naslov in geslo se ne ujemata. Prosimo, preverite svoj vnos. Vaše geslo morda ne ustreza našim novim varnostnim zahtevam. V tem primeru kliknite »Ste pozabili geslo?« in ustvarite novega.
Dostop do vašega profila je bil začasno onemogočen. Prosimo, poskusite kasneje.
Vaš profil še ni aktiviran.
Ali:
Opozarjamo, da se z aktivacijo teh gumbov omogoči njihova uporaba. V primeru uporabe gumbov, se vaši osebni podatki posredujejo zadevnemu ponudniku storitev. Dodatne informacije o tem lahko najdete v naši Politiki zasebnosti.