Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico

Kako vam lahko pomagamo?

Kako lahko stopim v stik z Oddelkom za informacije in pomoč strankam?

Če niste našli ustreznih odgovorov na svoja vprašanja, če potrebujete podporo pri postopku naročanja ali zaključku naročila, vam bodo naši agenti Oddelka za informacije in pomoč strankam v okviru spodaj navedenega delovnega časa z veseljem priskočili na pomoč.

Če ste naročilo že zaključili, pripravite svojo številko naročila. Ta je navedena v potrditvenem elektronskem sporočilu. Če ste ustvarili uporabniški račun, boste številko naročila našli tudi v pregledu naročil v uporabniškem računu.

Če gre za izdelek, ki ste ga že plačali v trgovini, pripravite kodo naročila, ki je navedena na potrdilu. Potrdilo s kodo naročila prejmete skupaj z rednim blagajniškim računom ob koncu postopka nakupa.

Delovni čas: od ponedeljka do petka od 8.00 do 19.00 in v soboto od 8. do 16. ure.

 

Telefon: 01 83 46 600

E-pošta: info@podpora.hofer.si

Kontaktni obrazec

Vam je članek pomagal?

Hvala za vašo oceno!