Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico


Želeni izdelek v trgovini ni na voljo? Prejmite obvestilo takoj, ko prispe!

Zaradi različnih vzrokov trenutno prihaja do zamud pri transportu, tako se lahko pogosteje zgodi, da posamezni izdelki naše posebne ponudbe v oglaševanem terminu žal še ne bodo na voljo. Prek e-obrazca nam sporočite, kateri od izdelkov, ki zamujajo, vas še posebej zanima in obvestili vas bomo, ko prispe v trgovine.

Kako se izpolni e-obrazec v 5 korakih?

  1. Izberite polje »Izdelek«, pri spustnem seznamu pa »Razpoložljivost«.
  2. V polje »Izdelek« vnesite številko izdelka (najdete pri opisu izdelka na spletu)
  3. V polju trgovina izberite najbližjo trgovino.
  4. V polje za sporočilo napišite: Obvestilo o prispetju izdelka.
  5. Na koncu vnesite svoje kontaktne podatke in izberite strinjanje s pogoji.
     

Kontaktni obrazec

Stopite v stik z nami

 Izdelek
 Trgovina
 HOFER dostava
 Splošno
Prosimo, izberite temo svoje zadeve.
Izberite možnost.

Izberite možnost.
Izberite možnost.
Manjka številka naročila
Prosimo, navedite izdelek.
Prosimo, vnesite datum nakupa.
Svojega sporočila še niste zapisali.
Nalaganje datotek (izbirno)

Velikost datoteke 3 MB je presežena


Niste izbrali nagovora.
Ime ni vneseno.
Noben priimek ni vnesen.

 
Niste soglašali s Politiko zasebnosti.

* Izrecno soglašam, da družba HOFER trgovina d.o.o. neomejeno, dokler je to potrebno za spodaj navedene namene oz. do mojega preklica, uporablja vse osebne podatke, ki jih razkrijem ob uporabi spletni storitev družbe HOFER trgovina d.o.o. (Moj HOFER, nagradne igre, HOFER dostava itd.), podatke o moji individualni uporabi teh storitev (dnevniške datoteke, beleženje klikov, iskani izdelki, komentarji, sodelovanje pri glasovanjih/anketah in njihovi rezultati, nalaganja in prenosi, vključno s fotografijami) in podatke v zvezi z mojimi osebnimi nakupovalnimi navadami (kraj in datum nakupa, kupljeni izdelki), da mi na podlagi teh podatkov v prihodnje zagotavlja prilagojene informacije glede ponudbe izdelkov in storitev družbe HOFER trgovina d.o.o., in za pridobitev mnenja o mojem zadovoljstvu kot stranke. To soglasje lahko kadarkoli prekličem (pravo@hofer.si).