Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico

Jan Kovačič svetuje

Prehranski nasveti

Pravilna prehrana je temelj zdravja in dobrega počutja ter vir energije za delovanje mišic in vse vitalne procese v telesu, poleg vadbe pa tudi bistvenega pomena za ustrezen napredek pri vzdržljivosti in moči. Kljub pomanjkanju časa pri hitrem tempu življenja si je vredno vzeti čas, organizirati jedilnik in nameniti nekaj pozornosti hrani, ki jo uživamo.

Načela zdrave prehrane

  • Ne jejmo manj, ampak bolj zdravo.
  • Vsak dan pojejmo zajtrk.
  • Več manjših obrokov čez dan ugodno vpliva na počutje.
  • Obroke uživajmo v miru.
  • Ne stradajmo telesa, saj to povzroči več škode kot koristi.
  • Načrtujmo jedilnik in si čim večkrat pripravimo zdrave obroke.
  • Določimo si stalen urnik obrokov in si s tem uredimo presnovni ritem.
  • Hrano dobro prežvečimo.
  • Dajmo prednost kakovosti pred količino.

Zajtrk

OVSENI KOSMIČI S SVEŽIM SADJEM IN CIMETOM

Izbrano sveže sezonsko sadje (npr. gozdne sadeže, jabolka, hruške, melono) narežemo, zmešamo z ovsenimi kosmiči in vse skupaj prelijemo z vročo vodo ali mlekom (lahko uporabimo ovseno, riževo, mandljevo itd.).
Po okusu začinimo s cimetom in posladkamo s stevio, z riževim, agavinim ali javorjevim sirupom.

Malica

SHAKE Z OREŠČKI

V kozarcu si z vodo ali mlekom (riževim, sojinim, ovsenim,mandljevim) zmešamo proteine (riževe, sirotkine, konopljine,grahove) in zraven pojemo še pest oreščkov.

Kosilo

PIRINE TESTENINE S SOJINIM TOFUJEM ALI SEJTANOM IN SOLATO

Sojin tofu ali sejtan narežemo na koščke in ga s čebulo prepražimo na olivnem olju. Medtem skuhamo pirine testenine, ki jih na koncu primešamo k tofuju ali sejtanu. Zraven si pripravimo veliko skledo zelene solate.

Popoldanska malica

SKUTA S SADJEM IN CIMETOM

V skodelico skute narežemo koščke sadja (npr. jagodičevje ali pa jabolko). Po okusu lahko dodamo cimet ali naravno sladilo (stevia, rižev,agavin ali javorjev sirup).

Večerja

FILE LOSOSA S ŠPRAGLJI

File lososa popečemo na olivnem olju. Poparimo šparglje, ki jih po želji začinimo ter pokapamo z limoninim sokom in žličko olivnega olja.