Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico

Kako vam lahko pomagamo?

Kaj lahko storim, če prejmem poškodovane izdelke oziroma naročilo ni dostavljeno v popolnem obsegu?

Pri težavah v zvezi z dostavo izdelka (npr. če izdelek ni bil dostavljen, v primeru reklamacije ipd.) se lahko obrnete na Oddelek za informacije in pomoč strankam. Ob dostavi izdelka vas prosimo, da v prisotnosti voznika pregledate zunanjost pošiljke za morebitne poškodbe. V primeru vidne poškodbe embalaže skupaj s kurirjem naredite zapisnik o poškodbi. Če gre za manjšo poškodbo embalaže, po sestavi zapisnika izdelek lahko vseeno prevzamete, saj je možno reklamacijo skritih/notranjih poškodb oddati tudi naknadno. Vljudno vas prosimo, da nam ob prijavi poškodbe posredujete slike embalaže (notranje in zunanje), slike poškodb ter dostavne nalepke. Originalne embalaže na zavrzite do konca postopka.

Vam je članek pomagal?

Hvala za vašo oceno!