**
{% elseif cartEntry.wasPriceLast30Days %}**
{% elseif cartEntry.wasPriceLastCampaign && cartEntry.wasPriceLastCampaignDateFrom %}** {{cartEntry.LastCampDateFrom}}
{% endif %}Sprememba naročila Dokončaj spremembo
Za plačilo nakupov pri HOFERju svojim kupcem zagotavljamo naslednje možnosti:
O številnih možnostih negotovinskega plačila vas bomo dodatno obvestili s pomočjo nalepk na vhodu v trgovino oz. neposredno na blagajni.
Z vprašanji v zvezi z diskontnimi bencinskimi črpalkami se prosimo obrnite neposredno na FE-Trading d.o.o.
Telefonska številka: +386 (0) 1 568 84 005
Spletna stran: www.tocimceneje.si
FAQs: https://www.tocimceneje.si/sl-si/preprosto/pogosta-vprasanja
Z vprašanji v zvezi z diskontnimi bencinskimi črpalkami se prosimo obrnite neposredno na FE-Trading d.o.o.
Telefonska številka: +386 (0) 1 568 84 005
Spletna stran: www.tocimceneje.si
FAQs: https://www.tocimceneje.si/sl-si/preprosto/pogosta-vprasanja
Naša parkirišča so vam (v odpiralnem času ustrezne trgovine) na voljo v času vašega nakupa. Najdaljši čas parkiranja je naveden na opozorilnih tablah naših parkirišč.
Žal smo v preteklosti ugotovili, da se naša parkirišča vedno pogosteje uporabljajo protipravno. Zato je HOFER nadzor parkirišča zaupal zunanjemu podjetju.
V zvezi s tem se lahko s pomočjo obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.
Že na blagajni opozarjamo na to, da vračilo oziroma menjava darilnih kartic in bonov nista mogoča. Izjema so samo boni HoT.
V tem primeru se lahko prek obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.
Pri nakupu električnega oz. elektronskega izdelka lahko enakovredno napravo brezplačno vrnete v naših trgovinah.
Če ste izdelek kupili prek HOFER dostave, potem najdete dodatne informacije tukaj.