Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico

1. Pogosta vprašanja o HOFER trgovinah

Poiščite lokacijo najbližje HOFER trgovine v našem iskalniku trgovin. Na voljo so tudi informacije o odpiralnih časih, črpalkah, dostopnosti in parkiriščih.

HOFERjeve trgovine imajo različne odpiralne čase, prilagojene potrebam strank. Najdete jih z iskalnikom trgovin na naši spletni strani.

Posebni odpiralni časi 24. 12. in 31. 12. bodo pravočasno objavljeni na spletni strani. Za informacije o posebnih poletnih delovnih časih oziroma zimskih delovnih časih uporabite naš iskalnik trgovin.

HOFER nenehno preverja svoje nove lokacije. O morebitni lokaciji nove trgovine vam lahko vedno zagotovimo informacije.

Nekatere zanimive lokacije zaradi pomanjkanja prostora niso bile odobrene za gradnjo običajne HOFERjeve trgovine. Da bi strankam tudi tam, kjer je malo prostora, zagotovili brezhibno oskrbo, je HOFER razvil trgovino z manjšo ponudbo.

Na trgovine z manjšo ponudbo v svojem iskalniku trgovin opozarjamo z naslednjim besedilom: "V tej trgovini najdete manjšo ponudbo."

Posodobljene lokacije COFFEE TO GO (avtomatov za kavo) najdete v našem iskalniku trgovin.

Naši sodelavci na kraju samem skrbijo za brezhibno delovanje naših trgovin – zato ne morejo sprejemati zunanjih klicev. Za vprašanja ali pomisleke uporabite obrazec za stik na naši spletni strani.

Ne, za prazno embalažo ni varščine.

Naši sodelavci na kraju samem vam z veseljem zagotovijo informacije o tem, ali je bila vaša lastnina najdena. Če nimate možnosti, da bi se oglasili neposredno v HOFERjevi trgovini, potem se lahko glede tega z obrazcem za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci v Oddeleku za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem obdelali vašo prošnjo.

Upoštevanje zakonskih določil o varstvu mladoletnikov predstavlja za HOFER najvišjo zapoved in je samoumevno na vseh področjih. Na primer sodelavci v trgovinah so dolžni preverjati zakonsko predpisana določila o starosti.

Seveda si prizadevamo, da bi bil nakup pri HOFERju za ljudi s telesnimi omejitvami kar se da prijeten. Zato vam potrjujemo, da je psom vodnikom – tudi tistim v usposabljanju – dovoljen dostop v vse HOFERjeve trgovine.

HOFER daje velik pomen dostopnosti posameznih trgovin: Vhodno območje je praviloma pritlično ali pa opremljeno s klančino. Poleg tega so prehodi in blagajne zasnovani tako, da se lahko vse stranke premikajo naprej brez arhitekturnih ovir. Ali kljub temu potrebujete pomoč? Pogovorite se z našimi sodelavci na kraju samem.

Če bi pri nakupu v določeni HOFERjevi trgovini potrebovali pomoč, potem ne oklevajte in se obrnite na naše sodelavce ter jih aktivno nagovorite – z veseljem vam bodo ustregli.

To, ali je določena trgovina opremljena s toaletnimi prostori za stranke, je odvisno od uradnih zahtev.

3. Pogosta vprašanja v zvezi z blagajno in plačilom

Pri karticah, "pri katerih je zahtevan podpis", plačilo poteka s podpisom, pri karticah, "pri katerih je zahtevan PIN", pa s pomočjo vnosa PIN.

Vse HOFERjeve trgovine v Sloveniji so opremljene s terminali NFC. Banke v Sloveniji, ki izdajajo kartice, so za brezstično plačevanje določile omejitev v višini 25,00 EUR. Ta omejitev velja tudi za kartici VISA in MasterCard.

Podatki so bili obdelani izključno šifrirano in spoštovana so vsa zakonska določila s področja varstva podatkov. Dodatno je pri zneskih nad 25,00 EUR ali po vsakem petem plačilu treba vnesti PIN.

Z Apple Pay lahko preprosto, brez odprtja računa, plačujete s svojimi napravami, ki jih uporabljate vsak dan (iPhone, Apple Watch, iPad in Mac). Tega načina plačevanja še ne podpirajo vse banke in se izvaja na terminalu prek NFC. Odvisno od nastavitev/ponudnika aplikacije je plačilo mogoče aktivirati s prstnim odtisom, zaznavanjem obraza ali PIN-om.

V zvezi s tem se lahko, vključno s posredovanjem pripadajočega mesta knjiženja, s pomočjo obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.

Zaradi enake obravnave pri HOFERju ni popustov/kartic zvestobe.

Za to se lahko, skupaj z blagajniškim računom, obrnete na sodelavca trgovine, v kateri ste opravili nakup.

Za plačilo nakupov pri HOFERju svojim kupcem zagotavljamo naslednje možnosti: 

  • gotovina
  • plačilna kartica
  • kreditne kartice (MasterCard, VISA, American Express, Diners Club)
  • Apple Pay
  • NFC-terminali (brezstično plačevanje)

O številnih možnostih negotovinskega plačila vas bomo dodatno obvestili s pomočjo nalepk na vhodu v trgovino oz. neposredno na blagajni.

Obročno plačilo v HOFERju žal ni mogoče. Svojim strankam ponujamo številne druge možnosti plačila, najdete jih tukaj.

2. Pogosta vprašanja glede HOFERjevega parkirišča

Posodobljene lokacije diskontnih bencinskih črpalk najdete v našem iskalniku trgovin.

Posodobljene lokacije električnih polnilnic najdete v našem iskalniku trgovin.

Z vprašanji v zvezi z diskontnimi bencinskimi črpalkami se prosimo obrnite neposredno na FE-Trading d.o.o.

Telefonska številka: +386 (0) 1 568 84 005
Spletna stran: www.tocimceneje.si
FAQs: https://www.tocimceneje.si/sl-si/preprosto/pogosta-vprasanja

Z vprašanji v zvezi z diskontnimi bencinskimi črpalkami se prosimo obrnite neposredno na FE-Trading d.o.o.

Telefonska številka: +386 (0) 1 568 84 005
Spletna stran: www.tocimceneje.si
FAQs: https://www.tocimceneje.si/sl-si/preprosto/pogosta-vprasanja

Večina HOFERjevih trgovin ima veliko parkirišče. V izbranih trgovinah najdete označena parkirišča za družine.

Večina HOFERjevih trgovin ima veliko parkirišče in zadostno število parkirišč za invalide neposredno pred vhodom.

Naša parkirišča so vam (v odpiralnem času ustrezne trgovine) na voljo v času vašega nakupa. Najdaljši čas parkiranja je naveden na opozorilnih tablah naših parkirišč.

Naša parkirišča so vam (v odpiralnem času ustrezne trgovine) na voljo v času vašega nakupa. Najdaljši čas parkiranja je naveden na opozorilnih tablah naših parkirišč.

Žal smo v preteklosti ugotovili, da se naša parkirišča vedno pogosteje uporabljajo protipravno. Zato je HOFER nadzor parkirišča zaupal zunanjemu podjetju.

V zvezi s tem se lahko s pomočjo obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.

Z veseljem se lahko z zvezi s tem prek obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.

4. Pogosta vprašanja o HOFERjevih darilnih karticah

Na blagajnah v katerikoli HOFER trgovini v Sloveniji.

HOFERjeve darilne kartice je mogoče napolniti z zneski od 10 do 9.999 evrov.

Dobroimetje na HOFERjevih darilnih karticah je časovno neomejeno in se lahko unovči v katerikoli HOFER trgovini v Sloveniji.

Ob izgubi, kraji ali poškodovanju darilne kartice, prenos dobroimetja ni mogoč.

Vse vrste HOFERjevih darilnih kartic se lahko ponovno napolnijo.

Ne, gotovinsko izplačilo dobroimetja na darilni kartici ni mogoče.

Za preverjanje vrednosti HOFERjeve darilne kartice pojdite na povezavo 

Z veseljem se lahko z zvezi s tem prek obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.

V zvezi s tem se lahko s številko darilnege kartice prek obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.

Že na blagajni opozarjamo na to, da vračilo oziroma menjava darilnih kartic in bonov nista mogoča. Izjema so samo boni HoT.

V tem primeru se lahko prek obrazca za stik obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam. Sodelavci našega Oddeleka za informacije in pomoč strankam bodo z veseljem poskrbeli za nadaljnjo obdelavo vaše zahteve.

Trenutno HOFER zagotavlja naslednje darilne kartice: iTunes, Google Play, Netflix, Paysafe, Xbox Gold, Playstation Network, Playstation Plus 3 mesece, Playstation Plus 12 mesecev, Blizzard, Nintendo, ÖBB, Steam

To je bon, ki se uporablja za polnjenje dobroimetja za uporabo mobilnih telefonov oz. interneta.

Trenutno HOFER ponuja naslednje bone za polnjenje: HoT, Yesss!, Drei, B-free, T-Mobile, Lycamobile, Vectone, Telering, EETY, M:Tel, BOB.

5. Pogosta vprašanja o odlaganju

V vseh HOFERjevih trgovinah je na voljo možnost odlaganja baterij.

Pri nakupu električnega oz. elektronskega izdelka lahko enakovredno napravo brezplačno vrnete v naših trgovinah. 

Če ste izdelek kupili prek HOFER dostave, potem najdete dodatne informacije tukaj.

V vseh HOFERjevih trgovinah obstaja možnost oddaje energijsko varčnih žarnic.