MAMIBOT Robotski čistilec oken iGLASSBOT W120-P
V košarici
- 2 v 1 – čiščenje stekel in ravnih površin
- dvojno samodejno pršenje vode spredaj in zadaj
- vgrajen rezervoar za vodo za mokro čiščenje
- vrhunska sesalna moč 3.000 Pa
- pametno načrtovanje poti čiščenja
- integrirani 4 senzorji za zaznavanje robov površin
- varnostna vrv in UPS zasilna baterija za preprečevanje padcev
- izjemno tiho delovanje
- upravljanje: gumb, daljinski upravljalnik, aplikacija
- dodatki: 2x čistilna krpa, daljinski upravljalnik, varnostna vrv, posodica za vodo, adapter s kablom za napajanje, podaljševalni kabel
- barva: bela (Cloud White)
- mere: 245 x 245 x 78 mm
- teža: 1,55 kg
Številka izdelka: 739724
Izdelki iz POSEBNE PONUDBE, ki trgovine popestrijo 2-krat tedensko, so v omejenih količinah na voljo od navedenega datuma do razprodaje zalog. Če bodo ti izdelki že prvi dan razprodani, vas vljudno prosimo za razumevanje. Izdelke je mogoče kupiti samo v količinah, običajnih za gospodinjstva. Tekstilni izdelki in čevlji morda niso dobavljivi v vseh velikostih oz. številkah. Slike so simbolične in pri nekaterih izdelkih vključujejo dekoracijo ali predlog za serviranje. Cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo za izdelke brez dekoracijskih dodatkov. Pridržujemo si pravico do tehničnih in vizualnih sprememb.
Veljavnost garancije
2-letna garancija
Garancijski postopek
Pošiljanje v popravilo
Servisno podjetje
Bonajo d.o.o. Kosovelova cesta 2, 1290 Grosuplje servis@bonajo.si www.bonajo.si
(Opomba: izdelek fizično ni na voljo v trgovini.)
Naročilo in plačilo
Izdelek preprosto naročite in plačate na spletni strani HOFER dostava ali ga kot običajno plačate pri blagajni in s postopkom naročila nadaljujete na spletu.
Dostava
Izdelek bo na vaš dom brezplačno dostavljen v 7 delovnih dneh po dnevu uspešno zaključenega naročila.
Ob prejemu izdelka prosimo preglejte zunanjost pošiljke v prisotnosti voznika za morebitne poškodbe. V primeru vidne poškodbe embalaže blago vseeno prevzemite in naredite zapisnik z voznikom.
Pošiljk ni potrebno odpirati ob navzočnosti voznika, saj imate 7 dni časa, da pošiljko odprete in preverite ali je z blagom vse v redu. Za reklamacijo skritih (notranjih) poškodb imate 7 dni časa, da podate reklamacijo. Ob prijavi škode nam posredujte slike embalaže (notranje in zunanje), poškodbo artikla ter dostavne nalepke. Originalne embalaže na zavrzite do konca postopka.