Naši cilji za bolj trajnostno embalažo
Tema trajnosti je zelo obsežna in mora upoštevati različne interese pri zasledovanju ciljev. Nekatere smo že dosegli: v 2019 smo iz prodaje umaknili klasične plastične nakupovalne vrečke in plastične izdelke za enkratno uporabo (vatirane palčke s plastičnim delom, plastične slamice, krožnike, kozarce in pribor za enkratno uporabo). Nenehno se razvijamo in pri embalaži izdelkov lastnih blagovnih znamk zasledujemo naslednje cilje:
- Do konca leta 2025 bomo celotno količino embalaže zmanjšali za 15 % (v primerjavi z 2020, skladno s prodajo).
- Do konca leta 2025 bo vso embalažo mogoče 100 % reciklirati.
- Plastična embalaža bo do konca leta 2025 vsebovala vsaj 30 % potrošniško reciklirane (PCR) plastike, ki jo v krog ponovne uporabe vračajo potrošniki.
- V naslednjih letih bomo širili ponudbo nepakiranega sadja in zelenjave.