Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico

Trajnostna embalaža: naši cilji so jasno zastavljeni

Bolj trajnostna in okolju prijaznejša embalaža nam je zelo pomembna, zato si zanjo nenehno prizadevamo in je eden izmed zelo pomembnih ciljev, ki smo si jih v HOFERju zastavili. Ko gre za naše izdelke, sta njihova kakovost in varnost ključnega pomena. Pri tem igra pomembno vlogo tudi embalaža, ki ščiti naša živila pred zunanjimi vplivi, ohranja njihovo kakovost in zmanjšuje živilske odpadke. Embalaži se zaradi tega ni mogoče vedno odreči. Glede na izdelek in njegove lastnosti se za embalažo uporabljajo različne snovi, denimo karton, plastika ali večplastni kompozitni materiali. A hkrati prav embalaža predstavlja velik izziv za okolje, zato si v HOFERju že več let prizadevamo, da bi bila bolj trajnostna in bi zanjo porabili manj virov. Naš cilj je, da se – če je le mogoče – embalaži izognemo in stavimo na surovine, ki jih je mogoče reciklirati.

Naši cilji za bolj trajnostno embalažo

Tema trajnosti je zelo raznolika in mora upoštevati različne interese in nasprotujoče si cilje. Nekatere smo kljub temu že dosegli: v 2019 smo iz prodaje umaknili klasične plastične nakupovalne vrečke in plastične izdelke za enkatno uporabo (vatirane palčke s plastičnim delom, plastične slamice, krožnike, kozarce in pribor za enkratno uporabo). Nenehno se razvijamo in sledimo našim ambicioznim ciljem, ki veljajo za izdelke naših lastnih blagovnih znamk:

  • Do konca leta 2025 bomo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 %
  • Do konca leta 2025 bo vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati.
  • V naslednjih letih bomo širili ponudbo nepakiranega sadja in zelenjave.

Dajemo dober zgled

Da bi izdelki z optimizirano embalažo našim kupcem čim bolj padli v oči, jih posebej označimo z logotipom Embalaža na HOFER misiji. S pomočjo več različic logotipa, npr. "Primerno za recikliranje" ali "Iz recikliranega materiala", kupci lažje prepoznajo izdelke z optimizirano embalažo in njihovo dolgotrajno dodano vrednost.