Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico

Cilji inicative "Danes za jutri"

Številni cilji, ki smo si jih zastavili za obdobje do leta 2020, so bili uspešno doseženi, sedaj pa ne počivamo, ampak nadaljujemo z našimi prizadevanji za več trajnosti in boljši jutri ter si zastavljamo enako ambiciozne cilje za naslednjih nekaj let.

Nekaj ciljev, ki jih želimo doseči:

  • Do konca leta 2025 bomo celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk zmanjšali za 15 %,
  • Do konca leta 2025 bo vsa embalaža primerna za recikliranje ali ponovno uporabo ali kompostiranje.
  • Do leta 2025 bomo pri proizvodnji naših bombažnih izdelkov v celoti prešli na uporabo bombaža iz certificirane trajnostne pridelave ali recikliranih materialov.

Dosežki: cilji, ki smo jih že dosegli

Medtem, ko si prizadevamo doseči novozastavljene cilje, se lahko s ponosom ozremo tudi na številne uspehe, ki smo jih že dosegli. Od ozaveščanja o pomenu čebel preko prizadevanj za zmanjšanje količine presežne hrane do reševanja problematike odpadne embalaže ... naši trajnostni projekti obravnavajo najrazličnejše teme in v njihovem okviru se izvajajo kampanje, s katerimi ozaveščamo o načinu življenja, ki je usmerjen v prihodnost. Na tem mestu kratko povzamamo naše dosežke:

  • V okviru našega prvega trajnostnega projekta Skrbimo za medeno prihodnost, v partnerstvu s Čebelarsko zvezo Slovenije, že od leta 2014 osveščamo o pomenu čebel.
  • Kot prvi trgovec v Sloveniji že od leta 2016 poslujemo ogljično nevtralno.
  • Od februarja 2017 v naši ponudbi ni svežih jajc iz baterijske reje.
  • Od konca 2018 v izdelkih Natur aktiv/BIO natura ni palminega olja, v preostalih izdelkih lastnih blagovnih znamk pa je palmino olje iz certificiranih virov.
  • Od konca 2019 ni jajc iz baterijske reje kot sestavine izdelkov naših lastnih blagovnih znamk.
  • Od konca leta 2020 vse ribe in morskih sadeži naših lastnih blagovnih znamk prihajajo iz trajnostnih virov.
  • Od konca leta 2020 je kakav kot surovina v čokoladah, pralinejih, pecivu in sladkarijah lastnih blagovnih znamk iz certificiranih virov.
  • Od konca leta 2020 so vsi neživilski izdelki s sestavnimi deli iz papirja in lesa, HOFER foto storitve in izdelki iz papirja za interno uporabo iz certificiranih ali recikliranih virov.
  • Kot prvi trgovec v Sloveniji smo v projekt Donirana hrana, pri katerem na področju prevzema in razdeljevanja hrane socialno ogroženim in ranljivim skupinam sodelujemo s številnimi socialnimi in humanitarnimi organizacijami, vključili vse HOFERjeve trgovine.