Priznanja

Pri Hoferju združujemo diskontna načela najnižjih cen in stalno visoke kakovosti. S pomočjo naših dolgoletnih izkušenj smo razvili lasten nadzor in visoke standarde kakovosti, v skladu s katerimi vsak izdelek večkrat preverimo. Z našimi diskontnimi načeli poslovanja želimo namreč omogočiti, da bi bili kakovostni izdelki dostopni vsakomur.

Naša prizadevanja na področju kakovosti so opazile tudi različne potrošniške organizacije in revije, ki naše izdelke redno uvrščajo med najboljše.

Še posebej veliko nam pomenijo priznanja, ki jih prejemamo po izboru potrošnikov. V raziskavah nas ti vedno znova uvrščajo v sam vrh po kakovosti. Zadnja medalja, ki smo jo prejeli po izboru potrošnikov, je zlata medalja QUDAL - QUality meDAL za prvo mesto po kakovosti storitev na blagajni. Anketa organizacije ICERTIAS je tako pokazala, da so potrošniki na blagajni najbolj zadovoljni v Hoferju, kar je potrdilo uspešnost naših prizadevanj za čim udobnejši nakup.

Prejeli pa smo še 5 dodatnih medalj kakovosti QUDAL – QUality meDAL in lovoriko Customers' Friend – Award of Excellence, ki na prestižnem nivoju potrjuje, da lahko najboljšo nakupovalno izkušnjo doživite v Hoferju.


QUDAL – QUality meDAL

Program certificiranja QUDAL – QUality meDAL neodvisne švicarske organizacije ICERTIAS med množico izdelkov in podjetij išče tiste, ki ponujajo nekaj več. Medaljo QUDAL – QUality meDAL lahko dobijo samo tisti izdelki in storitve, ki so jih kot najkakovostnejše v znanstveni tržni raziskavi v obliki spletnega vprašalnika prepoznali potrošniki.

V nedavni raziskavi kakovosti QUDAL - QUality meDAL je organizacija ICERTIAS potrošnikom zastavila tudi naslednje vprašanje:
"Navedite ime trgovine (verige trgovin), ki po Vaši osebni izkušnji in mnenju ali izkušnji in mnenju Vaših bližnjih ponuja absolutno najvišjo raven kakovosti STORITEV NA BLAGAJNI (pakiranje v vrečke, hitrost prehoda na blagajni, prostor za nakladanje, prijaznost blagajnika) na slovenskem tržišču:"

Največ slovenskih potrošnikov je na to vprašanje odgovorilo s Hofer in s tem ponovno potrdilo, da smo z našimi prizadevanji na pravi poti.

Organizacija ICERTIAS podeljuje tudi medalje za kakovost posameznih izdelkov, storitev in podjetij. Ti lahko prejmejo medaljo QUDAL – QUality meDAL s tremi, štirimi ali petimi zvezdicami. Medaljo s petimi zvezdicami dobijo samo tisti, ki so jih potrošniki označili za najbolj zaupanja vredne na področju kakovosti, kar pomeni, da so v posamezni kategoriji osvojili 1. mesto.

V raziskavi programa certificiranja QUDAL – QUality meDAL v Sloveniji so si 3 nagrade za kakovost priborili prav naši izdelki. Prvo mesto so prejeli bio/eko izdelki, muesli za zajtrk in žitarice. Prvo mesto pa smo osvojili tudi v kategorijah mednarodna trgovska veriga, storitve na blagajni in kakovost izdelkov lastnih blagovnih znamk. Slednja spletna raziskava je tako dokončno potrdila, da so izdelki naših lastnih blagovnih znamk, kot so Milfina, Choceur, Okus tradicije, Natur aktiv itn., najkakovostnejši. Zato se lahko Hofer kot edini v Sloveniji ponaša s prestižnim nazivom "Pojem in simbol najvišje ravni kakovosti trgovskih blagovnih znamk v Sloveniji". Še posebej smo ponosni zato, ker ste nam vse lovorike za kakovost dodelili vi, dragi kupci. Hvala za zaupanje!

Več informacij na www.qudal.com.


Customers´ Friend

Certifikacijski program ICERTIAS Customers' Friend si je za cilj postavil, da bo spodbujal proizvajalce in ponudnike storitev k najvišjim standardom zagotavljanja skupne vrhunske uporabniške izkušnje kot tudi najvišje kakovosti ob nudenju celovite uporabniške poprodajne podpore ter prijateljskega odnosa s kupci visoke kakovosti.

Hofer Slovenija ponosni je nosilec statusa "ICERTIAS - Customers' Friend Award of Excellence" na podlagi tržne raziskave izvedeve v Sloveniji na vzorcu 1.200 anketirancev (slovenska splošna populacija – uporabniki spleta).

Anketirancem je najprej razloženo naj navajajo samo tiste proizvajalce in tiste ponudnike storitev, ki so po njihovem mnenju: najbolj prijazni do kupcev, ki cenijo oz. spoštujejo svoje kupce, ki jim lahko zaupajo in dajo svoje zaupanje, ki imajo strokovne prodajalce in ko se nanje obrnejo, jim ponudijo koristen in strokoven nasvet, ki se na pritožbe in reklamacije kupcev odzivajo profesionalno in jih rešujejo hitro in kakovostno za zadovoljstvo kupcev, pri katerih se kot stranka in kupec počutijo zadovoljno, za katere verjamejo, da se bodo na lokalnem slovenskem trgu obdržali dlje časa in se bodo lahko nanje zanesli tudi v prihodnosti, tiste, ki bi jih z veseljem priporočili svojim prijateljem, sorodnikom in kolegom.

Anketa je vsebovala skupno 54 različnih vprašanj o različnih gospodarskih kategorijah v Sloveniji.

Eno od vprašanj se je glasilo: »Navedite naziv TUJE MALOPRODAJNE TRGOVSKE VERIGE NA SPLOŠNO (SUPERMARKET), ki glede na vaše osebne izkušnje ali izkušnje vaših bližnjih ponuja na slovenskem trgu najvišjo raven uporabniške izkušnje – tiste, s katero ste kot stranka zadovoljni in ki ponuja visoko kakovost storitve ter jo lahko iskreno priporočite svojim najboljšim prijateljem, sorodnikom in kolegom.«

Največje število anketirancev v anketi je na tako zastavljeno vprašanje odgovorilo: Hofer.

Na podlagi tega rezultata je mednarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association povabila Hofer, da se pridruži mednarodnemu programu ICERTIAS Customers' Friend.

S pristopom v program ICERTIAS Customers' Friend je Hofer v Sloveniji podpisal t. i. Deklaracijo ICERTIAS Customers’ Friend, na podlagi katere se zavezuje k ohranjanju visokih standardov pri odnosu do svojih zaposlenih in potrošnikov v Sloveniji.
Več informacij na: www.customersfriend.org in www.customersfriend.org/HOFER-SI-50BT25.