Sprememba naročila Dokončaj spremembo

Dodano v košarico

Kako vam lahko pomagamo?

Kako lahko prek spleta naročim izdelke iz ponudbe HOFER dostava?

1. Izdelke z želenimi lastnostmi dodajte v košarico, tako da na strani s podrobnostmi o izdelku kliknete na gumb »V košarico«.
2. Če še niste prijavljeni s svojim uporabniškim računom, boste samodejno preusmerjeni na obrazec za prijavo in registracijo. Lahko se prijavite s svojim uporabniškim računom ali pa se na novo registrirate. Pri novi registraciji boste po potrditvi registracije ponovno preusmerjeni na stran s podrobnostmi o izdelku, kjer je treba izdelek ponovno dodati v košarico s klikom na gumb »V košarico«.
3. Ko v košarico dodate vse želene izdelke, se s klikom na gumb »Na blagajno« premaknete na naslednji korak v naročilu, kjer dodate svoj naslov za račun, če ga še niste shranili v uporabniškem računu. Če se naslov na računu razlikuje od naslova za dostavo, je treba navesti tudi tega.
4. V naslednjem koraku naročila izberite želeni način plačila.
5. V zadnjem koraku naročila ponovno preverite vnesene podatke. Hkrati je treba potrditi, da se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja storitve HOFER dostava. Pred zaključkom naročila se lahko prijavite še na prejemanje HOFERjevih e-novic.
6. Po zaključku postopka naročila boste po e-pošti samodejno prejeli potrditev naročila. V priponki boste prejeli račun v PDF obliki.
7. S strani dostavne službe boste o datumu dostave predhodno obveščeni. Dostava bo opravljena brezplačno, v dogovorjenem roku.

Vam je članek pomagal?

Hvala za vašo oceno!