Tukaj lahko najdete odgovore na svoja vprašanja.
Iščete določeno informacijo o HOFERju in ne veste, kje sploh začeti? Tukaj lahko hitro najdete odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.
Posebna ponudba
- Kaj je posebna ponudba v trgovinah HOFER?
- Ali lahko rezerviram izdelek v meni najbližji trgovini HOFER?
- Ali je moj želeni izdelek posebne ponudbe na voljo v vseh trgovinah HOFER?
- Zakaj posamezen izdelek v akciji nima iste cene v vseh trgovinah HOFER?
- Ali lahko v trgovinah HOFER dobim čevlje in tekstilne izdelke vseh velikosti?
- Kaj so HOFERjeve akcije?
Stalna ponudba
Trgovine
- Kje v svoji bližini najdem trgovino HOFER?
- Ali imajo trgovine HOFER posebna parkirišča, npr. parkirišča za invalide?
- Pri katerih trgovinah HOFER stoji diskontna bencinska črpalka ali e-polnilna postaja?
- V trgovini HOFER sem nekaj pozabil ali izgubil. Kaj lahko naredim?
- Odvisen sem od psa vodnika. Ali ga lahko vzamem s seboj v trgovino HOFER?
- Ali so trgovine HOFER prostorsko prijazne tudi gibalno oviranim osebam?
- V kateri trgovini HOFER je na voljo avtomat za kavo?
- Lahko svojo najbližjo trgovino HOFER pokličem po telefonu?
- Kdaj se bo trgovina HOFER odprla tudi v mojem kraju?
- Imam težave z diskontnim bencinskim servisom (izgubljen račun za gorivo, plačilo ni mogoče). Kaj lahko naredim?
- Kako dolgo lahko pustim vozilo na parkirnem mestu pred trgovino HOFER? Ali je mogoče parkirno mesto najeti?
HOFER dostava
- Kaj je HOFER dostava?
- Kako prejmem račun za svoje naročilo?
- Ali lahko označim izdelke, če so ti prikazani v podoknu »kmalu na voljo«?
- Ali lahko izdelke dodam na seznam želja oz. jih označim kot priljubljene?
- Kaj lahko storim, če po e-pošti nisem prejel/-a potrditve naročila?
- Ali se spletne cene razlikujejo od tistih v trgovini?
- Kako lahko izvem ali je moje naročilo sprejeto?
- Ali lahko pri izdelkih, za katere velja omejitev najmanjše količine naročila, kose dodajam posamično?
- Ali so pri naročilu omejitve glede najmanjše oz. največje količine posameznega izdelka?
- Kaj se zgodi, če kode naročila ne unovčim v določenem roku?
- Ali je treba kodo naročila unovčiti v določenem roku?
- Ali lahko pri enem naročilu unovčim več kod naročila?
- Kako poteka naročanje, če sem izdelek že plačal/-a v trgovini?
- Kako lahko prek spleta naročim izdelke iz ponudbe HOFER dostava?
- Ali se moram registrirati, če želim naročiti izdelek prek ponudbe HOFER dostava?
- Kdaj bodo izdelki, ki »trenutno niso na voljo«, spet v ponudbi?
- Ali si lahko izdelke iz ponudbe HOFER dostava ogledam v prilagojenem letaku v trgovini?
- Ali so v ponudbo HOFER dostava vključeni vsi izdelki, ki so na voljo tudi v trgovini?
- Ali lahko oddam naročilo z drugim naslovom za dostavo in naslovom za izdajo računa?
- Ali bodo ob nakupu različnih izdelkov vsi dostavljeni ob istem času?
- Ali lahko HOFERjeve darilne bone unovčim tudi prek spleta?
- Kako poteka plačilo s kreditno oziroma debetno plačilno kartico?
- Kateri načini plačila so na voljo?
- Kako se registriram na spletni strani HOFER dostava?
- Kako lahko stopim v stik z Oddelkom za informacije in pomoč strankam?
- Kaj lahko storim, če nimam svojega e-poštnega naslova?
- Kako se lahko prijavim oz. odjavim od prejemanja HOFERjevih e-novic?
- Kako lahko izbrišem svoj uporabniški račun?
- Ali se moji podatki shranjujejo?
- Kaj lahko storim, če pozabim svoje geslo?
- Kako lahko spremenim podatke, ki so shranjeni v uporabniškem računu?
- Kaj lahko storim, če prejmem poškodovane izdelke oziroma naročilo ni dostavljeno v popolnem obsegu?
- Kako dolgo lahko uveljavljam garancijske zahtevke?
- Ali lahko potrdilo s kodo naročila vrnem v kateri koli trgovini?
- Ali je vračilo izdelka brezplačno?
- Ali moram izdelke vrniti v originalni embalaži?
- Ali moram za vračilo kupnine v trgovini poleg računa predložiti tudi potrdilo s kodo naročila?
- Kako poteka vračilo kupnine, če naročilo prekličem oz. izdelek vrnem v roku za vračilo?
- Kako lahko izdelek vrnem?
- Kakšen je rok za vračilo izdelka?
- Ali dostava vključuje storitev priključitve oz. montaže?
- Ali lahko svoja naročila prevzamem v trgovini?
- Ali naročilo dostavljate v tujino?
- Ali moram za dostavo plačati poštnino?
- Kakšen je rok dostave?
- Ali lahko sledim statusu dostave?
- Ali se lahko z dostavno službo dogovorim glede datuma dostave?
- Ali je mogoče izdelke iz ponudbe HOFER dostava kupiti samo na spletu?
- Kaj storiti v primeru, ko nakupa ne morate dokončati, ker se vam pojavi varnostno opozorilo (3D secure 2.0)?
- Ali je pri naročilu določena najmanjša vrednost naročila?
- Kje lahko najdem Splošne pogoje poslovanja?
Možnosti plačila
- Ali je v trgovini HOFER možnost brezstičnega plačila?
- Ali HOFER ponuja kartice zvestobe, ki omogočajo posebne popuste?
- Kako prejmem račun za podjetje?
- Ali lahko HOFER darilno kartico zamenjam ali vrnem?
- Kakšne so možnosti plačila v trgovini HOFER?
- Ali imam pri HOFERju možnost plačila na obroke?
- Kje lahko kupim HOFER darilno kartico?
- S kakšno vrednostjo je mogoče napolniti HOFER darilne kartice?
- Ali je veljavnost HOFER darilnih kartic časovno omejena?
- Potrebujem večjo količino HOFER darilnih kartic. Kje jih lahko dobim?
- Ali je mogoče HOFER darilno kartico vnovič napolniti?
- Ali lahko vrednost HOFER darilne kartice prejmem izplačano v gotovini?
- Ali lahko HOFER darilno kartico zamenjam ali vrnem?
- Izgubil/-a sem HOFER darilno kartico. Ali lahko pridobim novo dobroimetje?
- Ali je na moji HOFER darilni kartici še kaj dobroimetja?
- Moj nakup je bil obračunan dvakrat. Kaj lahko naredim?
Garancija
- Kaj je HOFER garancijski portal?
- Na portalu HOFER ne najdem svojega izdelka. Na koga se lahko obrnem?
- Že dlje časa čakam, da mi bodo iz servisne delavnice vrnili izdelek, ki sem ga oddal na popravilo. Kako dolgo lahko traja popravilo?
- Izdelek, ki je viden na garancijskem portalu HOFER, ne ustreza izdelku, ki sem ga kupil. Kaj naj naredim?
- Na spletnem garancijskem portalu HOFER je navedeno, da se moram glede svojega pokvarjenega izdelka obrniti na trgovino HOFER. Kaj naj naredim?
- Potrebujem pomoč pri izpolnjevanju in/ali oddaji zahteve prek garancijskega portala HOFER. Na koga se lahko obrnem?
- Po informacijah na garancijskem portalu HOFER je moj izdelek že zunaj garancijskega roka. Ali lahko še vedno oddam vlogo prek portala?
- Kaj pomeni IMEI?
- Ali ima okvarjeni izdelek, ki sem ga kupil v trgovini HOFER servis na domu?
- Izgubil sem račun, ki ga potrebujem za uveljavljanje garancije. Lahko dobim kopijo računa?
- Ali lahko prek garancijskega portala naročim nadomestne dele za svoj izdelek, kupljen v trgovini HOFER?
- Ali je za uveljavljanje garancije potreben račun?
- Kaj je HOFER garancija?
- Pri kupljenem izdelku manjkajo deli. Kje jih lahko dobim?
- Izdelek, kupljen v trgovini HOFER ne deluje. Za okvaro sem kriv sam. Se lahko še vedno obrnem na HOFER KG?
Podjetje
- Kaj se v trgovinah HOFER zgodi z neprodano hrano? Kakšne ukrepe izvaja HOFER Slovenija, da bi se izognil zavrženi hrani?
- Koliko trgovin HOFER je v Sloveniji?
- Ali je HOFER del skupine ALDI SÜD?
- Kako prenesem aplikacijo HOFER?
- Ali je HOFER prisoten na družbenih omrežjih?
- Kaj sta HoT – HOFER TELEKOM in HOFER FOTO?
- Na dom ne prejemam letaka HOFER. Na koga se lahko obrnem?
- Kako lahko vzpostavim stik s podjetjem HOFER?
- Koliko zaposlenih zaposluje HOFER Slovenija?
- Kako se lahko odjavim od HOFERjevih e-novic?
- Rad bi pridobil podjetje HOFER kot sponzorja ali za donacijo/sodelovanje. Na koga se lahko obrnem?
- Kako se lahko prijavim na prejemanje HOFERjevih e-novic?
Kariera
Imate vprašanje?
Uporabite iskalnik za iskanje odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja.
Top 10
- Na dom ne prejemam letaka HOFER. Na koga se lahko obrnem?
- Kakšne so možnosti plačila v trgovini HOFER?
- Kako HOFER prispeva k poštenim delovnim pogojem?
- Kakšne ugodnosti ponuja HOFER kot delodajalec?
- Kje lahko najdem razpoložljiva prosta delovna mesta?
- Kakšna so načela družbene odgovornosti pri HOFERju?
- Kje v svoji bližini najdem trgovino HOFER?
- Ali je na moji HOFER darilni kartici še kaj dobroimetja?
- Ali je za uveljavljanje garancije potreben račun?
- Kaj je HOFER dostava?